wyszukiwanie/filtrowanie
Lp. Temat pracy Promotor Program studiów
271. Mężczyzna współczesny. Próba zdefiniowania pojęcia męskości i jej kryzysu. prof. dr hab. Adam Paluch
272. Współczesne tradycje myśliwskie - rytuały przejścia. prof. dr hab. Adam Paluch
273. DOŚWIADCZENIA WOJENNE W PAMIĘCI OSÓB PRZESIEDLONYCH Z KRESÓW WSCHODNICH II RZECZPOSPOLITEJ NA TEREN DOLNEGO ŚLĄSKA prof. dr hab. Adam Paluch
274. Wizerunek kobiety w reklamie prof. dr hab. Adam Paluch
275. Pieśni ludowe Polaków z Podola w świetle przemian kulturowych XX i XXI wieku prof. dr hab. Adam Paluch
276. Feminizm a dyskursy. prof. dr hab. Adam Paluch
277. Jeść by żyć czy żyć by jeść? O współczesnych funkcjach żywienia. prof. dr hab. Adam Paluch
278. Ucieleśnienia i odcieleśnienia w świetle rozważań antropologicznych prof. dr hab. Adam Paluch
279. Postrzeganie Tatr przez górali tatrzańskich prof. dr hab. Adam Paluch
280. Wymyślanie Afryki - brzemię Zachodu prof. dr hab. Adam Paluch
281. "Just married", czyli wesele współcześnie prof. dr hab. Adam Paluch
282. Środowisko Internetu a społeczność wirtualna prof. dr hab. Adam Paluch
283. JOGA - POMIĘDZY WSCHODEM A ZACHODEM prof. dr hab. Adam Paluch
284. Życie pisane kamerą - kino Jean-Luc Godarda w ujęciu antropologicznym prof. dr hab. Adam Paluch
285. Wizerunek medialny i autowizerunek mężczyzny. Analiza porównawcza dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
286. Turystyka zdrowotna na przykładzie sanatoriów i ośrodków wellness dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
287. Tanie latanie jako ponowoczesna kreacja kulturowa, a motywacje podróżnicze wrocławskich studentów dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
288. ANALIZA PROJEKTU COUCHSURFING NA PODSTAWIE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
289. Tożsamość miasta a strategie kreowania jego wizerunku. Analiza porównawcza dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
290. Pielgrzymka do Santiago de Compostela. Analiza antropologiczna dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
291. Komunikacja w reklamie na podstawie wybranych technik marketingowych dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
292. MOTYWACJE PODRÓZY DO INDII NA PRZYKŁADZIE WYJAZDÓW MŁODYCH PODRÓŻNIKÓW Z POLSKI. dr hab. Bożena Płonka-Syroka prof. nadzw. UWr
293. Inkulturacja misyjna na przykładzie Boliwii dr Janina Radziszewska
294. Misje katolickie jako spotkanie z odmienną kulturą dr Janina Radziszewska
295. Analiza dyskursu islamofobii w polskich mediach dr Janina Radziszewska
296. TOŻSAMOŚĆ REGIONALNA MŁODZIEŻY BESKIDU ŻYWIECKIEGO dr Janina Radziszewska
297. Second hand – second life, czyli o fenomenie rzeczy z drugiej ręki dr Janina Radziszewska
298. VLEPKA W PRAKTYCE SPOŁECZNEJ dr Janina Radziszewska
299. Bezdomność "klatka po klatce" - na przykładzie grupy Cinema Albert Production dr Janina Radziszewska
300. Społeczność graczy MMORPG dr Janina Radziszewska