Komunikat dotyczący ograniczenia liczby osób załatwiających sprawy bezpośrednio w Sekretariacie Katedry Etnologii i Antropologii Kulturowej
W związku z notowanym w kraju wzrostem liczby zachorowań na SARS-CoV-2, w ramach działań zapobiegawczych zalecam, aby Studenci i Studentki, którzy nie muszą koniecznie osobiście załatwiać swoich spraw w Sekretariacie Katedry realizowali je w sposób zdalny: mailowo (z zastrzeżeniem konieczności korzystania z adresu uniwersyteckiego @uwr.edu.pl) lub telefonicznie. W budynku przy ul. Szewskiej 50/51 na parterze umieszczona jest skrzynka podawcza do przekazywania dokumentów.
Przypominam również o konieczności dokonywania przez każdą osobę wchodzącą do budynku Katedry czynności określonych w Zarządzeniu Rektora nr 116/2020, w tym pomiaru temperatury przy wejściu do budynku, dezynfekowania rąk i bezwzględnego noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic zakrywających usta i nos.
dr hab. prof. Uniwersytetu Monika Baer
Kierownik Katedry Etnologii i Antropologii Kulturowej